Při inventuře splnění nápadu objet hraniče ČR chyběl úsek mezi Rychlebskými horami a Beskydy.
Celkem asi 303 km, převýšením necelých 3500 m. Rozloženo bylo na 3 dny i s dopravou.
Dobrodružná byla 8 hod trvající i cesta vlakem 3.7.2022 do Javorníku ve Slezsku, kde nás s koly
nechtěli do vlaku vzít. Zajímavý i netradiční byl večer strávený v knihovně.

1.den (4.7.) – trasa: Javorník ve Slezsku – Krnov.
Hned po snídani na trať vyrazila Blanka a vzala si s sebou Láďu a Pepu. Kolem hranic nic
zvláštního, jen se nám do cesty připletla rozhledna „Hraniční vrh“, kam nešlo nevylézt.
Večer ubytování v Krnově, kde nás přivítali velice pohostinní domorodci. Přetahovali se, u
koho budeme spát a kdo nám co uvaří.
Celkem ujeto 108 km s převýšením 1150 m.
Večer se k nám na další jízdy přidal i Ondra, který měl na tento první den jiné povinnosti.

2.den (6.7.) – trasa: Krnov – Český Těšín.
Už ráno předpověď počasí dávala tušit, že cestou zmokneme a je dobře, že se na tyto
aplikace můžeme spolehnout – posledních asi 50 km jízda v docela intenzivním dešti.
Jen ubytování v Hotelu Central bylo překvapující, kdy v situaci, kdy na nás nebyla nit suchá
jsme se na recepci dozvěděli o večeři asi 400 m daleko a při příchodu na pokoj překvapil
vchod přes WC a koupelnu.
Ujeto už ve čtyřech cca 127 km a 1065 m převýšení, takže skoro placka.

3.den (7.7.) – trasa Český Těšín – nejvýchodnější bod ČR – Mosty u Jablunkova.
Jednoznačně nejkratší, ale nejhezčí, nejnáročnější……
Částečně přes Beskydy k nejvýchodnějšímu bodu, pak přes Trojmezí hranic ČR/SR/PL raději
rychle zpět na vlak do Mosty u Jablunkova, protože při zmeškání vlaku bychom už domů
přijeli až druhý den.
Ujeto cca 68 km a převýšením 1270 m a povrchem cesta/necesta, pole/nepole……
Vlak jsme stihli a Ondrovi je nutné započítat ještě 25 km na cestu domů z nádraží
v Pardubicích do H. Králové.